wtorek, 11 stycznia 2011

No i Jestem :)


Postanowiłam założyc bloga - tak po prostu.
Wszyscy prawie mają i coś tam bez przerwy skrobią
więc JA TEŻ CHCĘ  - A CO!!! :D
Tematyka mojego bloga, jak widac na czasie, gdyż temat odchudzania od zawsze był na topie.
My kobietki jesteśmy wiecznie niezadowolone ze swojego wyglądu, jesteśmy bardzo krytyczne wobec siebie (niekiedy aż za bardzo) i kusi nas co raz to nowsza dieta cud. A to wszystko tylko po to by byc bardziej zbliżoną do ogólnie przyjętego ideału ...
Czy rzeczywiście w realnym świecie potrzebny jest następny ideał, czy tylko nam, kobietom się tak wydaje?
Mam nadzieję, że wspólnie znajdziemy odpowiedź na to pytanie.
Definitywne odchudzanie przeszłam jakieś 1,5 roku temu. A zadecydowała o tym zupełnie nieświadoma terapia szokowa w postaci pewnego zdjęcia, na którym nie poznałam siebie ... ale o tym napiszę, jak już bardziej się tutaj zadomowię.
Na blogu chciałabym zaprezentowac wszystkim zainteresowanym dostępne aktualnie diety, porady stylistyczne, triki modowe, przydatne artykuły, linki, suplementy diet, herbatki, opinie nt diet, wszelkiego rodzaju wskaźniki, wyliczniki - czyli wszystko co jest związane z odchudzaniem się w pełnym tego słowa znaczeniu. Postaram się też przedstawic nowe pomysły "na siebie" zaraz po zrzuceniu balastu i mam nadzieję, wszyscy wspólnie, pomagając sobie nawzajem, nie dopóścimy do tego by nadwaga wróciła.
ZAPRASZAM DO ODWIEDZANIA MNIE !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie !!! Jeśli uważasz inaczej wyraź to w swoim komentarzu !!! Wszelkie sugestie bardzo mile widziane !!!
Pozdrawiam