wtorek, 4 października 2011

Garść Przepisów dla Diety Rozdzielnej Cz. 1 - ŚNIADANIA

Przepraszam najmocniej wszystkich, że tak długo się nie odzywałam, ale doprawdy brakowało mi czasu :(
Dziś już się poprawiam i tak jak obiecałam wrzucam fajne przepisiki dla diety rozdzielnej :) Pomysł zamieszczenia tych przepisów w formie zdjęć narodził się, gdy sama przetrząsałam internet w poszukiwaniu sensownych przepisów i niestety nic konkretnego nie znalazłam.
Pozwoliłam sobie zeskanować Wam naprawdę szybkie i godne uwagi przepisy. Pochodzą one z książki: "Potrawy na szybko do przyrządzenia w ciągu 10-30 minut - DIETA ROZDZIELNA" wg przekładu Pani Joanny Berskiej.
Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu i wypróbujecie choć jeden !
Z góry Przepraszam za wielkość zdjęć, jednakże chciałam aby wszystko było jasne i czytelne.

17 komentarzy:

  1. Zastanawiam się jak to jest. Kanapki z twarogiem, pumpernikiel z salami czy z ryba to złamanie podstawowej zasady nie łączenia białka z węglowodanami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac,że ktoś tu nie odrobił lekcji .....
      Twarożek, salami czy ryba to tzw. grupa neutralna produktów, które można łączyc zarówno z węglowodanami jak i z białkami.
      Zapraszam do zapoznania się z dokładnymi zasadami diety rozdzielnej - http://blog-o-odchudzaniu.blogspot.com/2011/09/o-diecie-rozdzielnej-rozwazania-co-z.html

      Usuń
    2. Uściślając;-)
      Nie wszystkie ryby należą do grupy neutralnej,bo tylko wędzone.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  2. Niekoniecznie ;)
    Z tego co mi wiadomo, do grupy neutralnej należą również ryby marynowane oraz surowe.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam..
    Jak ma się "Super kanapka" do diety rozdzielnej..??? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ma się bardzo dobrze :)

      Proszę zajrzeć do mojego poprzedniego wpisu, gdzie dokładnie opisałam co należy do grupy neutralnej, do węglowodanowej oraz białkowej.
      Pieczywo - grupa węglowodanowa
      Cała reszta (łącznie z serem) grupa neutralna

      No i jak ta super kanapka ma się do diety rozdzielnej?? Nie pasuje ?? Wręcz przeciwnie !!

      Usuń
    2. a jak ta super kanapka ma się do nie łączenia ogórka z pomidorem?

      Usuń
  4. wg mnie te przepisy to jakaś pomyłka, większość z nich jest zaprzeczeniem diety rozdzielnej, przede wszystkim nie łączy się białka z węglowodanami, nie łączy się też węglowodanów prostych ze złożonymi i nie łączy się owoców z białkami, te potrawy które prezentujecie za pewną są smaczne, jak większość potraw niezdrowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HEEEEJJJJ Najpierw dokładnie zapoznaj się z tematem o podziale żywieniowym a potem się wymądrzaj !!!
      Poza tym, autorka bloga przedstawia książkę dostępna na polskim rynku, więc pretensje (chociaż uważam bezpodstawne) powinny trafić do autora książki.

      Usuń
    2. Wszelkie ryby, wszelkie sery prócz sojowego, wszelkie mięsa należą do grupy białkowej drodzy Państwo. Prezentowana w/w dieta nie jest dieta rozdzielną tylko tz,,zdrową metodą żywienia" Polecam książkę pt,, Metoda Małgorzaty Drozd- Tam znajdziecie prawdziwą dietę rozdzielną i zdrowa. Ja schudłam a wyniki badań mam 20-latki. Pozdrawiam.PS. W/w posiłki nie spowodują schudnięcia a jedynie racjonalne posiłki.

      Usuń
  5. no niestety ser zolty jest bialkiem, do jakiej ksiazki o diecie rozdzielnej by nie siegnac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.Mysle,ze nalezy dobrze te przepisy przeanalizowac,a potem w taki sposob dysputowac..do grupy bialkowej zaliczamy WSZYSTKIE MIEKKIE I SREDNIO TWARDE SERY ZAWIERAJACE 45% TLUSZCZU!NP. camembert,edamer.Do grupy neutralnej zaliczamy sery zawierajace OD 45%TLUSZCZU NP. EDAMER,GORGONZOLA...takie rzeczy trzeba brac pod uwage i czytac uwaznie poprostu i moze myslec co sie czyta,a potem komus cos wytykac.Niektorym diety nie dzialaja tylko dlatego,bo nie rozumieja co czytaja.MAGDO!Dziekuje za fajne przepisy.Prosze o wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  7. madzia madzia chleb z miesem -zle. pomidor z ogórkiem -żle.ryba z białym serem to pomyłka faktycznie przeszłem na diete rozdzielną konsekwentnie chodze najedzony zaczęłem biegać chcesie żyć ale jak zrobie błąd w łączeniu to tylko spać sie chce

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ja znalazłam w internecie taką ciekawą stronę z dietami
    http://www.przepisynadiete.pl
    Strona zawiera szczegolowe opisy roznych diet, jadłospisy i przepisy jak schudnąć np w 21 dni nawet 10kg,
    jak chcesz to zobacz ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prośbę o więcej przepisów z tej książki , chciałam kupić ale nigdzie na necie nie mogę znaleźć , jest w trzech księgraniach ale niedostępna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno nie łączymy pomidora z ogorkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiło to mnie i muszę poszukać tej książki, jeżeli jest gdzieś dostępna.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie !!! Jeśli uważasz inaczej wyraź to w swoim komentarzu !!! Wszelkie sugestie bardzo mile widziane !!!
Pozdrawiam