środa, 17 sierpnia 2011

Zwycięzca w KONKURSIE lipcowym !!! Zapraszam !!!

Moje Drogie Czytelniczki - Moi Drodzy Czytelnicy !

Dziękuję ślicznie wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie oraz moim stałym czytelnikom. To bardzo miło wiedzieć, że są osoby, które czytają moje wpisy i próbują wraz ze mną osiągnąć sukcesy i sukcesiki w odchudzaniu. Jeszcze raz bardzo gorąco Wszystkim DZIĘKUJĘ :*

A teraz do rzeczy :) Pytanie konkursowe brzmiało następująco: 

" Który z artykułów przedstawionych na www.blog-o-odchudzaniu.blogspot.com zmienił Ciebie i Twoje podejście do samej siebie; dzięki któremu wpisowi bardziej zrozumiałaś i polubiłaś siebie?"

A odpowiedź, która moim zdaniem najbardziej zasłużyła na wygraną to: 

" Jej, nie jest łatwym zadaniem wskazać ten jeden wpis, który zmienił moje życie. To tak jak zauważałaś niejednokrotnie, że nie ma jednej diety czy metody-cud dobrej dla wszystkich. Śledzę blog prawie od początku i dużo jest takich wpisów, dzięki którym krok po kroku zmieniałam swoje nawyki żywieniowe - wprowadziłam raz w miesiącu jednodniową głodówkę, zaczęłam pić ocet jabłkowy i czerwone herbaty, przeszłam na chleb wieloziarnisty i ciemny, a ostatnio zaczęłam ćwiczyć 6 Wiedera (straszne mam zakwasy, ale to chyba dobrze :). I czuję się lepiej, i czuję się lepsza - i osiągam to małymi krokami. Myślę, że jedną z rzeczy, której się ludzie boją, kiedy chcą (a czasami niestety muszą) zacząć dbać o swoje zdrowie, jest obawa przed ogromem zadania. Nagle trzeba prawi o 180 stopni zmienić swoje złe nawyki, a z nawykami walczy się trudno. Ale jest takie przysłowie, że żeby zjeść całego słonia, trzeba to robić po kawałku, systematycznie. I myślę, że to także jest fajna rzecz, której się tutaj uczę - nie tylko małych kroków w drodze do zdrowia, ale także systematyczności, która pomaga też w innych dziedzinach życia. I to mi pomaga osiągać małe, a z małych duże sukcesy w różnych sprawach codziennych. A kiedy człowiek realizuje swoje cele, to lepiej rozumie siebie i czego chce w życiu. I bardziej siebie lubi"
Agnieszka

Agnieszko serdecznie dziękuję Ci za udział w konkursie oraz gratuluję wygranej :) Bransoletka już leci do Ciebie :)
Mam nadzieję, że wytrwasz w swoim odchudzaniu i zawsze znajdziesz tutaj wsparcie w każdej trudnej dla Ciebie chwili.

Pozdrawiam serdecznie
MaGdA

1 komentarz:

  1. Witam

    Chciałam bardzo podziękować - bransoletka dotarła wczoraj i jest tak śliczna, jak sobie wyobrażałam (jak nie bardziej!). Już się stała częścią mojej garderoby :) I już się zapisuję na następne konkursy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie !!! Jeśli uważasz inaczej wyraź to w swoim komentarzu !!! Wszelkie sugestie bardzo mile widziane !!!
Pozdrawiam