wtorek, 14 czerwca 2011

NIE MAM CO NA SIEBIE WŁOŻYĆ !!! A szafa pęka w szwach :)

Dziś temat trochę mniej związany z dietami, ale jednak coś go łączy z odchudzaniem :)

 Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszystkie programy Goka Wana i właśnie natchniona ostatnim odcinkiem "Czary Mary Goka" zrobiłam porządki w swojej garderobie. 
Zasada Goka mówi, że kobieta potrzebuje 24 elementy garderoby, które można łączyć ze sobą w różnoraki sposób i osiągać fajne zestawienia. 
W moim przypadku oczywiście jest to nie do pomyślenia, ale postanowiłam, że się poprawię i powyrzucam to, w czym kiepsko wyglądam lub w czym w ogóle nie chodzę.
Oto stronka, gdzie można dużo więcej dowiedzieć się na temat Goka: http://www.gokwan.com/

a tutaj 8 odcinek programu "Czary mary Goka":

http://vod.onet.pl/czary-mary-goka,czary-mary-goka,9146,0,9154,odcinek.html
Nie ukrywam, że jestem odzieżową maniaczką, uwielbiam dziwne, kolorowe ubrania, często też odwiedzam second-handy, gdzie mogę kupić prawdziwe cukierki za niewielkie pieniądze.
Tak swoją drogą to dobrze jest regularnie przeglądać ubrania w swojej szafie i je porządkować zgodnie z porami roku. Poza tym czasem dobrze jest też zaprosić swoją przyjaciółkę, która pomoże nam określić, czy w danym ciuszku wyglądamy lepiej czy też gorzej, a może jakaś ulubiona przez nas rzecz już nie nadaje się do noszenia ??? Obiektywny rzut oka osoby postronnej jest bardzo przydatny. 
Zwłaszcza przy odchudzaniu, mając już jakieś widoczne rezultaty niezbędnym wręcz jest pozbycie się za dużych ubrań lub co często się zdarza także za małych, kupionych w przypływie emocji, które tylko nas drażnią tym , że w ogóle są. 
Tak jak postanowiłam, tak też zrobiłam i uwierzcie nazbierało się tego !!! Niektóre rzeczy nadawały się tylko na śmietnik, ale niektóre były w naprawdę świetnym stanie i do tego kosztowały majątek !!!
Postanowiłam więc, że wystawię je na allegro - w końcu trzeba korzystać z takich możliwości ! 
Przyjaciółka zrobiła mi szablon aukcji a ja zrobiłam zdjęcia i opisy.  Świetna zabawa no i może uda mi się chociaż częściowo odzyskać utopione pieniądze :)

Rezultaty możecie obejrzeć tutaj : KLIK

Może także Wam coś się spodoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam serdecznie !!! Jeśli uważasz inaczej wyraź to w swoim komentarzu !!! Wszelkie sugestie bardzo mile widziane !!!
Pozdrawiam