piątek, 25 maja 2012

PROPOZYCJA :)


Witajcie Kochani :)

Wybaczcie mi proszę moją rzadką obecność na blogu, spowodowaną moim aktualnym, pochłanialnym zajęciem.

Obecnie od kilku zaledwie miesięcy zaczęłam swoją skromną działalność na allegro. Jestem sprzedawcą rozmaitości głównie dla kobiet i to mnie pochłania całkowicie.
Wcześniej prowadziłam sklep internetowy oraz koordynowałam sprzedaz na allegro w zaprzyjaźnionej firmie, mniej kobiecych przedmiotów tj: lampy, elektronikę, zabawki, meble, działki itp. i w wolnych chwilach sprzedawałam swoje prywatne, zbędne rupiecie. Jest to naprawdę genialna forma pozbycia się zbędnych rzeczy do której Was gorąco namawiam - a jaką ma się radochę jak uda się cokolwiek sprzedać ?!?!?! Rewelka !

Z początkiem roku postanowiłam, ze zakładam swoją firmę i będę działać w sprzedazy internetowej.
Działam na razie głównie na allegro, nie rozpędzam się :) - sprzedaję odziez outletową nową oraz uzywaną, sprowadzaną z UK.

Co sprzedaję mozecie zobaczyc TUTAJ

Oprócz tego zajmuję się takze obrabianiem zdjęc na zlecenie oraz oferuję mozliwosc robienia zdjęć w studio.

I tutaj mam dla Was propozycję - gdybyście były zainteresowane obróbką zdjęć na potrzeby serwisów aukcyjnych czy tez ogłoszeń - oferuję dla moich czytelniczek obróbkę zdjęć w rabatowej cenie 2 zł /szt oraz 5 zł/szt. Co dokładnie jest w tych cenach?? Zapraszam do zakładki OGŁOSZENIA dla Dietkujących
Przy wiekszej ilości zdjęć do obróbki dodatkowy rabat - 25% !!

A właśnie to nie wszystko !:)
Od dziś działa w/w zakładka gdzie mozecie zostawiac swoje ogloszenia kupie / sprzedam
Akcja dotyczy ubrań oraz akcesoriów damskich, męskich.

Mam nadzieję, ze pomysł Wam się spodoba i zarzucicie mnie swoimi zleceniami oraz ogłoszeniami.

Pozdrawiam serdecznie
MaGdA

3 komentarze:

  1. Hmmm, Szkoda że dla mnie nic nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sobie super sklepik wykombinowałaś na prawdę!
    Super ciuszki, szkoda tylko, że licytacje...

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie !!! Jeśli uważasz inaczej wyraź to w swoim komentarzu !!! Wszelkie sugestie bardzo mile widziane !!!
Pozdrawiam